Statistik för nördar?

Höll på att lägga till de bokmärken jag ville ha igen, och skulle se till att det var enklare för mig att hitta dem än att behöva leta efter dem, med andra ord fixa fram själva knappen som lätt gör att jag kan ta mig dit snabbare. :) Klickade runt bland bokmärkshanteraren och fick upp en ruta med allt som var igång, samt att jag noterade något RIKTIGT roligt.





Den kan väl ändå inte menar allvar, haha? :D
Både jag, sambon och lillebror skrattade åt det. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det där, men jag undvek att klicka! Den som gjorde chrome måste varit en nörd själv! ;)



Kommentarer
EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: haha jaa! xD man måste pussa på sina katter! man kan inte låta bli (A)

2010-11-30 19:41:24
URL: http://epicfaiil.se
EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: precis! 8D söta katter :3



tack så mycket :D

2010-11-30 19:49:31
URL: http://epicfaiil.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback