Redigering av bilder

Sitter och smaskar i mig lite glass i samband med mitt lattjande i photoshop. Håller på med bilder som jag tagit tidigare i år. Ganska kul ändå även om jag inte gör speciellt mycket med dem. Men det är samtidigt roligt att se att det lilla gör mycket. :) Nu hoppas jag bara på att jag snart kan ha råd med lite färgpatroner och tavelramar så jag kan ta ut bilder. Slänger upp en bild jag nyligen gjorde klar i photoshop.







Här syns det klart och tydligt (eller?) att ögon och mun är något jag lagt mycket fokus på. De är förstorade vilket också är uppenbart. Men tyckte det var roligt med något annorlunda för en gångs skull. :)
Får se om jag slänger upp något mer senare.



Kommentarer
En bögs liv

Hej! :) Allt bra med dig?

2010-11-05 07:24:17
URL: http://morgans.nu
FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-11-05 21:09:37
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback