Jag vill ha kläder!

Låter precis som om jag inte har några, men det har jag ju såklart! Men jag kan inte motstå min vilja att ha mer! Jag vill ha en helt ny garderob helt enkelt! ;) Vilken tur att vi har pengar kvar, för något nytt plagg MÅSTE jag ha!
Tror inte det är svårt att övertyga min karl om att jag behöver något nytt till jul/födelsedagen! Inte för att han tycker att det jag har på mig är fult, men det är ju alltid roligt med något nytt! Och ska han ha nya skor, ska jag ha nya kläder. ;) Här är lite av det jag suktar efter:
















  • Den första kostar 129:-
  • Den andra 149:-
  • Den tredje 149:-
  • Den fjärde 249:-
  • Den femte 249:-
  • Och den siste 349:-

Hade ju inte suttit helt fel med dessa, men har ju något i bakhuvudet som säger till mig att jag bara har tillgång till att köpa ett plagg, eller möjligtvis två med tanke på dessa julklappar man ska köpa också. :thumbdown: Julen är inte alltid rolig, i alla fall inte för plånboken!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback