Inte okej

Förstår inte riktigt? Igår slog huvudvärken till värre än vanligt, jag blev illamående och var nära inpå att kräkas. Idag när jag vaknar känner jag mig som en reptil. Mitt ansikte har börjat torka ut totalt och har blivit som sår och fått spruckna läppar. Det är INTE okej. Jag vet inte varför magen bråkar, men det är ju uppenbart att den gör det. Jag brukar kunna bli torr under vintertid, framför allt om jag missköter att använda krämen jag borde använda, som jag för tillfället inte köpt, men nu är det liksom tre gånger värre. Oacceptabelt. Undra om jag inte skulle behöva någon annan kräm än den jag vanligtvis brukar använda? Hm, skeptisk.
Min tand bråkar fortfarande med mig dessutom, är svullen så det påverkar mitt extremt fula ansikte nu också. Självförtroende är på noll faktiskt. I alla fall nu. Men men, får hoppas att svullnaden går tillbaka, att magen slutar upp att dumma sig och jag får tillbaka min normala hy igen. Orkar inte med detta, framför allt inte nu.
Hur som helst, blir ändå att vara hemma och göra nytta. Blir så förbaskat rastlös numera. Kanske är jag sprallig för att jag vet att jag både fyller år snart, samt att julen närmar sig med stormsteg!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback