Auschwitz

Berättade jag att jag fick en film av min älskade för bara några dagar sen? Inte? Nåväl, dags för att ta det nu! Fick filmen Auschwitz (dokumentär) av Fredrik, och jag måste säga att detta är något som är extremt intresserad av. Allt från andra världskriget. Måste dock medge att jag endast har denna filmen om just det som hände då, men jag har verkligen kollat upp ett flertal andra som blir att införskaffa med tiden!




Eftersom detta är en dokumentär så finns det även folk som varit med om själva Auschwitz och dess händelser som hände där. En väldigt gripande med intressant film och jag skulle verklige rekommendera denna! I alla fall för den som är intresserad av andra världskriget.

Den får; ♥♥♥♥♥




Kommentarer
EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: köpte alla mina 3 mössor på Carlings, dom har skitsnygga mössor där :D kan hålla med om att de e grymt svårt att hitta en snygg mössa :o



tack detsamma :)

2010-11-28 23:14:15
URL: http://epicfaiil.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback