Äsch

Nej, vet ni vad? Nu är jag så förbaskat trött så jag orkar inte ta mig tid just nu eller senare idag för att lägga in bilderna, det får bli senare imorgon efter min första plåtning på Melissa darling. Är alltså fullt upptagen imorgon med att fotografera, likväl som jag är på tisdag eftermiddag, fast då är det min lillebrors kompis mor som har ifrågasatt om jag inte har tid för att klämma in henne i veckan för att fota henne lite, och givetvis har jag det! :) Har även ytterligare ett ärende på onsdag då My ska stå framför kameran!
Så nu blir det mycket med fotograferandet på kort tid, men även det kan ju vara kul! Några dagar nu som jag känt att jag är mindre aktiv när det gäller att fotografera, i alla fall porträtt/personer. Ska bli kul med lite nytt!

  • Måndag: Foto - Melissa
  • Tisdag: Foto - Caroline
  • Onsdag: Foto - My




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback