Trevliga grannar - det går väl att diskutera.

Inatt kom pappa instormande i mitt rum och frågade om jag sov. Jag undrade om han inte var riktigt klok då klockan var ungefär tio i tre på natten. Men eftersom ovädret hade hållt mig vaken så det gjorde mig ändå ingenting. Jag klev helt enkelt upp och så stod mamma, Patrik och pappa i köksfönstret och glodde. Varför? Jo, det visade sig att våra grannar hade haft ett grovt slagsmål med varandra, och det var tre polisbilar och två ambulanser på plats. Den ena kom ut i handbojor och den andra låg på bår. Poliserna knackade dörr i grannporten och spärrade sen av. Och nu har man hört ryktesväg att hela trapphuset är nerblodat. Detta höll mig vaken fram till halv fyra i morse så nu är jag ganska trött faktiskt.




Kommentarer
Henrik

usch....va hemskt med åska, ja hatar den skiten.....

nej ja vet inte...bara va hemma ja med, har lite läxa att fixa

med så, haha. även när man e ledig måste man tänka på skolan....suck:P

2010-05-13 13:51:12
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
>> En skrivande Amanda <<

svar: ah okej =) ja med mig är det rätt bra, lite trött bara =)

vilka filmer anser du vara riktiga klassiker? =)

2010-05-15 19:56:39
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback