Städa en söndagskväll - varför inte?

Ja gott folk, nu är det som så att jag och min käre pojkvän har manat oss själva till att städa en söndagskväll som denna! Det ger mig ännu en chans att fortsätta packa ner onödiga saker och även slänga en del - som ni förstår har jag börjat småpacka det mesta i rummet eftersom vi hunnit göra ett flertal intresseanmälan på lägenheter runtom i stan. Så nu går vi och inväntar svar och ser vad det leder till. :)
Utöver städningen som ska påbörjas så har jag haft en sjukt bra dag som har spenderats med Gabi och Fredrik! Det har varit riktigt kul även om vi för det mesta tog det lugnt och kollade film. Jag måste tillägga att jag blev väldigt imponerad över hur dem har lyckats så bra med Paranormal Activity - så vitt jag vet så var inte jag den enda som var imponerad, en viss fröken var ju näst intill ''rädd''. ;) Nu ska vi inte vara elaka, skämt å' sido!
Hur som helst, nu hoppas vi på ett snara svar angående lägenheterna och hoppas även på en snar flytt!
Nu ska jag gå och leka städ-tant! :)

Kommentarer
Henrik

mm eller hur:P men nu haqr jag gjort lite läxa alla fall, haha:)

haha jag håller väl med:) dom är riktigt roilga att se på:) och programmet är bra, hehe.)

2010-05-23 22:53:46
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback