Ganska jobbig dag.

Skulle varit på möte idag - men insåg att jag inte orkade p.g.a smärtan i kroppen. Tur som jag hade så ringde rektorn på skolan och meddelade att kuratorn var sjuk. Jag hade ändå meddelat att jag inte skulle komma idag under gårdagen i vilket fall men ändå. :) Hur som helst, har varit som en berg-o-dal bana hela dagen idag, känt mig glad och ledsen till och från. Stort tack till Erik som fick mitt humör att glänsa igen. Och tack för att jag fick pengarna idag, Nanna! Det behövdes i kassan måste jag säga - och även ett tack till Mysan och Heidi som kom förbi med pengarna till mig och prata lite strunt! :) Så idag har jag mest bara tagit det lugnt, kollat på någon sjuk film med Fredrik också. Vi stängde av den efter lite mer än halva eftersom den inte var något att se iallafall. :thumbdown: Måste säga att jag inte heller haft någon nämnvärd aptit heller - så jag har ätit lite mat, sen lite glass - AJA BAJA ESSA - och sen bara varit så nu efter att jag haft min nedgång under dagen så kommer vist aptiten tillbaka så nu blir det att äta kvällsmat. Hungrig som satan helt plötsligt. :) Så det blir gott att å något i magen. Ska se till att göra det lite extra mysigt nu när jag bara har min lilla nalle för mig själv i några timmar till sen bär det av till jobbet för hans del. Mindre kul för mig att sova ensam, men det lönar sig att få lite extra pengar. :) Hund, hund, hund! Ja, vilket tjat det är på mig. Nu ska jag vara till er fördel att runda av meningen här och sätta igång med kvällsmat. Vi hörs gott folk - ha det bra! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback