Relativt besviken

Var inte direkt som förväntat angående marknaden. Lagom när man närmat sig Söderköping så började det regna, så det blev för det första inga bilder för jag riskerar inte fuktskador i kameran. Inte nog med det, när man väl kommit fram började majoriteten av marknadsstånden att packa ihop och de flesta hade redan gått (troligen p.g.a vädret) och det stod 4 ynka stånd kvar så det var en väldig besvikelse när man ändå åkt dit. :thumbdown: I vilket fall som helst så har jag precis kommit in utifrån, blev att umgås med det folket som satt ute på gården och grillade vilket återigen var lika trevligt som gårdagen. :) Mor min och jag har beslutat oss för att sätta oss imorgon och sy en form av kappa till Pajjas med tyg som håller värme eftersom jag har upptäckt att han gärna söker värme i famnen på både mig, mamma, pappa och Fredrik. Tycker synd om honom, så jag har varit hos mamma och kollat över lite tyg som jag fått med mig hem. Ska sätta igång med mått och allt så att jag har det redo tills imorgon då jag spatserar över till mamma och pappa för att låna symaskinen! :) Ska bli riktigt kul och jag hoppas på bra resultat! Tyget kommer passa honom perfekt, och jag avgudar det eftersom det är en form av ''passion'' i just dessa kläder som jag smälter för! Och med denna tröja/kappa mot kylan kommer vara supertjusig på en otroligt söt hund! Så nu tycker jag att jag borde sätta igång med att kolla över mått och olika versioner på tröjor som jag skulle kunna tänka mig som skulle vara bra för Pajjas - viktigt att det är gjort för honom och inte bara utåt sett!

Wish me good luck! ;) Detta kommer bli kalasbra!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback