Långpromenad med pappa och Pajjas!

Gick vid 19.00 tiden och kom hem nyligen - var mycket trevligt med lite sällskap när man skulle ut och gå med Pajjas. :) Tack till pappsen! ♥ Dock tog jag med mig en sprängande huvudvärk som jag mer än gärna hade velat slippa. Blev för övrigt inget solande även om vädret sprack upp igen. Valde istället att ta hand om mig själv och göra ansiktsvårdande grejer såsom ansiktsmask och lite annat som gjorde det uppfriskande och mer fräscht! Mycket avslappnande måste jag säga, och det var länge sen jag kunde ta mig tid till att göra något för mig själv. Så det var efterlängtat och behagligt och hoppas på att det kommer fler tillfällen som erbjuder mig den tiden. :)
Just nu sitter jag, ganska uppenbart, här och bloggar och spånar lite annat runt omkring på nätet med en hund sovandes på mina fötter. Har lyckats redigera en kalasbra bild på Pajjas, dock är det inget som är speciellt, utan mer eller mindre kontrast och förstärkta färger eftersom jag inte ville förstöra det fina i helheten och skulle jag vilja utveckla bilden så är det inte svårare än så att jag gör det. Men just nu kände jag inte för att förstöra med massa effekter som inte skulle passat in. Tänkte slänga in så kan ni få kika. Dock har jag varken lagt ram eller min signatur på bilden men det gör jag när jag är 100% klar med den.




Synd att vara såhär bedårande. :) Älskade lille Pajjas.
Nu har han gått och lagt sig, antar att det tog på krafterna att först gå på lång promenad sen stöta på Hugo och leka med honom en sväng och sen främst av allt att vara söt hela dagen. Inte lätt då, inte. ;) Synd bara att man kom hem till en väldigt dyster stämning här hemma. Var visst inte uppskattande att jag kom hem och väckte Fredrik med en puss. Ingen aning om varför, men vi säger då inget till varandra. Vi säger egentligen ingenting alls - varken pratar för oss själva, med varandra eller med Pajjas. :/ Antagligen inget att göra åt heller, bättre att låta det vara.
Nu får jag se till att hitta på något, en annan har ju väntat på ett samtal hela dagen sen 12.00 tiden. Verkar inte komma något heller så jag får gardera min kväll med något annat planerat istället. :) Även det är inget att göra något åt. Frågan är bara vad? Kanske skulle fortsätta med att skämma bort mig själv med lite ''spa'' - så som alla möjliga behandlingar. Allt från ansikte till kropp och fötter. Skulle vara ganska skönt. Få fortsätta tänka lite på sig själv, det kan jag behöva. Att få lov till att unna mig själv något. :) Underbart!

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback