Junimarknad i Sörping!

Idag ska man dra med sig päronen, älskling och Pajjas på Junimarknaden i Söderköping! Kan jag tycka låter lite mysigt, och roligt förstås! :) Krabaten väckte mig 7 i morse, och jag var väl lagom illamående efter gårdagens bravader! Men det var det värt - totaly! Nu ska jag se till att packa med mig prylar till Pajjas, sen fixa till mig innan vi far iväg. Inväntar samtal från mor och far min för att se när dem är redo för att bege sig mot det härliga Söderköping! :)





Ska bli mycket trevligt! Sen får vi väl se om man är på att grilla ikväll och dricka gott ikväll igen! ;) Hur som helst, kameran åker med så det blir möjligtvis ett par foton som kommer upp här senare under dagen! Tills dess får ni ha det bra folket!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback