Jag har allt jag behöver - klart jag är glad!

Har precis lyckats få tillökning i familjen! Så nu har jag allt jag behöver. En pojkvän som har körkort, som älskar mig, eget boende tillsammans med honom, lyckats komma in på skolan OCH köpt oss en hund! Kan i helhet inte bli bättre, eller? Så nu kan man räkna ut att jag är lyckligt lottad! ;) Tänkte vara generös och slänga upp ett par bilder på Pajjas som han heter!

Varning för sockersött, känsliga tittare!





8 veckor och 3 dagar gammal liten pojke!
Mattes lilla älskling, känns underbart att ha väntat på något såhär länge och sen lyckas få det!
Nu ska jag se till att dona lite här hemma innan besöket kommer också såklart! Och givetvis hinna med en promenad med den lille herrn! :)
Ha det bra folket!

Kommentarer
Bella

sv; thnx :D

2010-06-15 10:42:10
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Bella

PAJJJJJJJJJJJAS!!!!!! <3

2010-06-17 21:11:11
URL: http://caandylicious.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback