Tråkig dag - minst sagt

Idag har varit en väldigt tråkig dag. Tråkigaste på länge nu faktiskt. Mycket missnöjd. Jag som hade hoppats på att få k öpa kläder som sagt, men blev inget med det. Därför sitter jag och tröst glor på nätet efter mer kläder, haha! Har väl hittat rätt mycket som är okej för min smak. Så bortsett från det så är min pojkvän jävligt tråkig också. Så det suger ännu mer. :thumbdown:
Angående kläderna så har för tillfället mina ögon fastnat för just detta!





Typiskt jag. ;) Hur som helst, kanske dags att fortsätta göra det man höll på med. Lite lättförtjänta pengar. Sen får man väl 300:- inom kort förhoppningsvis. Massor av tummar upp. Sen har jag pengar på kontot utöver det också - pengar rullar in som dom ska, eller hur är det man brukar säga? ;)
Nej, nu kanske jag ska få ut något av resten av dagen också än att bara sitta här och beklaga mig över hur tråkigt jag har. Nu ska jag se till att göra något roligt!

Kommentarer
Mikael

MIKAEL TYCKER OM TRÖJAN! <3

2010-02-04 13:09:40
URL: http://slutylicious.blogg.se/
Anonym

VAR HITTAR MAN MÖSSAN?!?!!?!? :O jag bara måste ha den <3<3<3<3<3

2010-02-05 21:10:35

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback