Sjuk - men still cute!

Iallafall nästan. Nu har jag åtminstone funnit orken att starta min dator och äntligen få tillfälle att skriva igen. :) Känns sjukt skönt - men har dock tappat både läsare och kommentarer. Mindre kul. :thumbdown: Som sagt så är jag sjuk och det tycks hålla i sig rejält. Men vad gör det när snön ändå inte tillåter mig att gå ut - nu är jag trött på snön! Fanns dock tillfällen då jag var tvungen att ta mig ut, som t.e.x då vi handlade och liknande saker. Har inte ångrat mig de få gånger jag tog mig ut eftersom jag hunnit köpa på mig bl.a ett par nya glasögon!





Passade förvånadsvärt bra i dem. Åtminstone av min personliga åsikt! :) Var även iväg här om dagen och fixade naglarna på Annelie(?) - det var då trevligt - synd bara att jag fick bege mig till Hageby vid straxt efter 23.00 och var tillbaka på hemmaplan mellan klockan 03.00 - 03.30. Stort tack till Fredrik som både kunde skjutsa och hämta mig - världens bästa pojkvän, jag lovar! ♥ Påtal om naglar så har mina hållit sig i snart en veckas tid - jag som annars är så klumpig, men jag måste då gjort det bra - eller så har min ''klumpighet'' minskat drastiskt - vilket skulle vara pure awesomeness! :thumbup: Nu vill jag bara införskaffa en viss nyans av rosa i nagellack sen ska jag testa något helt nytt när dessa naglar får för sig att inte orka längre. Tror det kan bli kalas bra!
Dessutom kommer nu den låt som spelas för det mesta hemma hos mig - kan inte få nog!  




Kommentarer
Nicole

Härligt med finfixade naglar =) Kram Nicole

2010-02-22 23:43:14
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Nicole

Sv:

Yes, definitivt värd att testa. Jättegod! Gillar du marsipan bör du gilla den =) Kram Nicole

2010-02-23 07:52:10
URL: http://sanzetth.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback