Nagelvård - nu börjar jag seriöst.

Ja, nu är mina planer lutade åt det hållet att jag ska börja göra ordning naglar. Intresset har alltid funnits men aldrig pengarna - så när nästa inkomst kommer d.v.s i slutet av denna månad (nästa fredag beräknat) så ska jag ta mig ann och fixa hem ett nagelkit samt tillbehör som stickers och diamanter osv sen är det bara att köra igång för min del! :) Givetvis kommer jag testa på mig själv - men skulle även vilja ha någon annan att pröva min nya investering på. När jag kommit igång ordentligt kommer jag sätta en grund kostnad för att göra detta av den anledning att jag måste kunna införskaffa mig de produkter som tar slut osv för att kunna göra det jag gör. Det kommer absolut vara en rimlig summa så att vem som helst skulle kunna få fina naglar utan ockerpirs! Rimligt inte sant? :) Så om du är sugen på att låta mig testa på just dig så tycker jag att du kan lämna en kommentar (jag gör detta endast på folk i Norrköping och helst på någon jag känner till att börja med). Jag har dock inte bestämt mig om den första provomgången ska vara gratis för de nära - och om jag ska ta ca 50:-för folk jag känner men inte umgås med alls så det slipper bli någon utnyttjande i det hela. Sen är det beroende på om det ska dekoreras eller inte. :) Jag kommer även att fördjupa informationen när det väl gäller - just nu söker jag bara någon frivillig att testa på. Jag tänker meddela samtliga som intresseras att detta är endast skulpturering till en början innan jag vänder mig till något svårare som t.e.x akryl eller gelé - det beror även på att jag ska kunna lära mig att göra detta innan jag ger mig på något för svårt som kan sluta i katastrof. Jag är perfektionist och kan gärna sitta i flera timmar - så räkna med en fika samt kopp te till ''arbetet''. :) Jag kommer där emot inte ta extra för antal timmar - det kan vara bara att veta.



Kommentarer
Mikael

Fett kul att du är intresserad av naglar babe <3 om du vill kan jag visa lite råd och tips eftersom jag går nagelteknolog! :P

jag menar det kan alltid va bra med massa kunskap om det man gör :D<3 bara att höra av dej och jag kan ju itne låta bli att upprepa fett kul att du är intresserad av naglar dör då är vi två!<3

du har aldrig funderat på att söka nagelteknolog som jag går?`<3

men men <3

2010-02-16 06:20:35
URL: http://slutylicious.blogg.se/
Mikael

du vet att gelé och akryl är cpsvårt va? xD det är riktigt jävla cp svårt,<333333333

2010-02-16 06:23:05
URL: http://slutylicious.blogg.se/
Bögjävel

Ja :) Allt bra?

2010-02-16 13:29:56
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Bella

Tack så mycket! <3

2010-02-16 14:47:29
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Mikael

Klart det är roligare! men det är ju bra att lära sej på rätt sätt med (: speciellt om du tänkt dej att jobba med gelé och akryl för om man använder dom på fel sätt förstör man nageln ist (A)<3 njae skulptering är ju itne så svårt och itne marmoreringar men va myspys<3 hoppas du kan följa med och va min modell vecka 9 på tisdagen skulle va fett mysigt :) det kostar ju liksom inget :D

PUSSILAGO!<3

2010-02-16 16:00:47
URL: http://slutylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback