Min header på plats!

Jag har äntligen fått ordning på min header - men det tog mig ett tag, men nu är jag förbaskat glad att den sitter där den ska! :) Egentligen har jag planer för att förnya hela bloggen med totalt eget men det återstår att se om orken finns, jag har ju trots allt en testblogg att testa på så att ingenting förstörs här. :) Kan ju inte bli bättre - men eftersom mina dagar bara blir alltmer tråkiga med tiden som går så har jag ju egentligen tid över att fixa det och det ska jag gott ta mig tid till - frågan är bara hur jag vill att den ser ut! Men det ordnar jag - förhoppningsvis! ;)
För övrigt kommer Emil snart på besök - ska bli förbaskat kul faktiskt! Skåne besök är alltid trevligt. :thumbup: Och jag borde egentligen se till att börja dra igång fotograferandet snarast - nu har jag varken tid eller ork med tanke på att jag är sjuk fortfarande. Men snart så. :) Nu ska jag ta mig tid med photoshop för ett tag! Vi hörs!

Kommentarer
Nicole

Jättefint blev det =) Kram Nicole

2010-02-24 23:39:50
URL: http://sanzetth.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback