Godmorgon kära läsare!

Ja, morgon och morgon kan man väl inte direkt säga att det är - men rätt vad det är så är jag nyvaken på ett ungefär. :) Är allmänt seg i kroppen idag dock, men det går garanterat över. Idag ser nog planerna ut som så att det blir en snabbrunda till stan för att kika lite - sen införskaffa hårfärg. Jag är så less på min utväxt, jag rent av hatar den! :thumbdown: Kollade precis slutet på reprisen av top modell. :) Väntar på att Fredrik ska komma hem - som för tillfället är och hämtar lillebror från skolan, så jag bör väl slänga på mig kläder så vi kommer iväg någon gång. Funderar fortfarande på om jag ska ha mitt mörkbruna hår (måste själv säga att jag passar i det), vad tycker ni? Bör jag behålla samma hårfärg?






Det återstår att se vad jag fastnar för denna gång. Tror knappast det finns någon färg jag INTE haft i håret - haha. Och möjligtvis införskaffar jag mig mössan idag också om så någon färg fastnar mig i smaken. :) Vi får väl hoppas. Kanske blir det något till Fredrik också - med tanke på alla hjärtans dag! :)
Nej, nu har jag pratat på tok för mycket, mycket snack liten handling! Kläder nästa!
Vi ses! :)

Kommentarer
Lilliz

Tjatja. Hur mår du idag då ? :D

Freeeedag ! :D <3

2010-02-12 14:27:40
URL: http://technodrog.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback