Då var kläderna hemma!

Har varit och hämtat kläderna nu. Det jag kunde glädjas med var att mina leggings passade perfekt - däremot var tröjan på tok för stor. Mindre kul. :thumbdown: Tur att man har sin älskade mamma som kan sy in tröjan åt mig istället för att behöva returnera den. Det tycker vi om. :) Hur som helst, sitter förtillfället och tar det lugnt. Är ganska uttråkad faktiskt, men det är väl inget att göra något åt.Funderar på om det kanske vore bra om jag laddade mobilen som dog för inte så länge sen också, men jag är så förbaskat trött! Helt otroligt! Kanske borde göra mig en kopp te för att varva ner och förhoppningsvis komma i säng relativt skapligt ikväll. Blivit ganska sent nu dem senaste kvällarna - det tycker jag inte om. Sen MÅSTE jag komma igång med motionen. Har sett att jag har gått upp i vikt och det gör mig illamående. Så dags att ta det långa benet före det korta! Här ska det motioneras - och minska vikt ordentligt! :) Ser fram emot en snar förändring, se till att peppa mig - det behöver jag! :)








Läste om att powerwalk skulle göra susen så det blir det att testa på, sen kanske det är värt att åka och simma någon gång i veckan också. Ändra om kosten med vore ju lämpligt och sen ge järnet! På med mina situps igen - sen se till att äta nyttigt och regelbundet! Peppa peppa peppa! :)

 


Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback