Bortskämd och söt

Jag ligger i full ro i badet och mamma far in i badrummet och börjar prata om att jag måste skynda mig att kliva upp ur badet. Hon började gorma om att jag skulle kolla min mobil - den jag har nu är inte min utan en lånad så jag trodde förstås att den hade gått sönder. Givetvis for jag upp i tro om att något allvarligt hänt. Till min förvåning stod både mamma och pappa i köket med en ny mobil till mig. Fick dock inte den mobilen jag tänkte mig först, men jag är förbaskat tacksam över den jag fått. Sony Ericsson Aino - både touch funktion och knappar, 8.1 mp. Gissa om jag blev förvånad? :O Så, nu sitter den tjusiga lilla pärlan min på ladd för att jag sedan ska kunna sätta i kortet och börja utnyttja den. Blir att återlämna den lånade till dess ägare - skönt!






Är det bara jag, eller är den sjukt snygg? Ja, vad tycker ni? ;)
Kanske borde återgå till att plocka det sista i rummet. Som sagt så lanade min bror, hans kompis och Fredrik i mitt rum så jag kom inte i sängs förens mellan halv sju - sju imorse. Jag är lagom sliten nu - men jag återhämtar mig nog till senare. Melodifestivalen ikväll också - förhoppningsvis har vi Mysan och Danne på besök som kikar med oss. Mycket trevligt! :) Nu ska jag se om jag får ordning på det jag bör få ordning på! Ha det bra! :)

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback