Alla hjärtans dag - ja, hur blir den egentligen?

Vad är egentligen en lagom dos av alla hjärtans dag? Ska man vara värre än förra året - eller tar man det som en vanlig dag i år? Ja, det är mycket som rör sig om just alla hjärtans dag som faktiskt är imorgon. Jag har varken införskaffat någonting till Fredrik och har lagt ner planerna på att göra det också. Jag har kommit underfund med att saker inte jämt behöver visa att man älskar en även om det gärna visar det lilla extra. Mitt lilla extra i år kommer vara en kväll med bingolotto på TV och en hel drös med varma och härliga kramar som behövs nu när det är såpass kyligt ute. Vad tycker ni - snålar jag lagom till alla hjärtans dag?
För att ta och prata om något annat så vill jag meddela samtliga läsare att jag nu har skaffat mig bloglovin - vilket jag nämnde i något tidigare inlägg. :)




Måste säga att jag är ganska lättad över att jag skaffade det, det är betydligt mycket lättare att hålla reda på sina favoriter! Måste tacka Morgan för det tipset! :) För övrigt angående resultat av min hårfärg så har jag inga bilder med tanke på att jag valde samma färg som innan! Det enda som är annorlunda är att utväxten är borta! Nu kan jag äntligen tala om med glädje att jag slipper min fula utväxt! :) Nöjd - tack mami! ♥
Just nu sitter jag och filurar på om jag ska ta och fixa ansiktsmask nu innan jag ska gå till sängs. Det har jag varit dålig på den senaste tiden och det säger min hy också - det är inte vackert med finnar. Snuskigt. :thumbdown: Och det största bekymret jag har är pormaskarna som har den tendensen att bli finnar - vilket är väldigt äckligt. Så det blir att införskaffa Neutrogena Visibly CLEAR och hoppas på ett bra resultat!







Någon som har testat denna produkt som möjligtvis kan lägga en åsikt? :) Vore väldigt tacksam så jag vet om det är värt att lägga pengarna på detta. Känner att jag verkligen måste bli av med det, jag avskyr dem! 
På måndag gäller det - naglar för hela slanten, om fröken inte har hunnit bestämma sig för något annat d.v.s så jag får fortfarande säga att det återstår att se - börjar bli trött på den frasen men så är det. Man får alltid vänta och se och kanske är det bäst så, eller?
Vill passa på att tacka för alla nuvarande 7 sidor av kommentarer denna månad! Och jag tänker nu fråga er alla:


 


Kommentarer
Bella

Vadå med titlarna? För mig ser allting bra ut.

2010-02-14 00:39:23
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Bella

Prova att uppdatera då. Kanske fungerar då.

2010-02-14 00:46:29
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Bögjävel

Åh! Tack för länken :D

Jag ska följa dig med ^^

2010-02-14 12:58:52
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Bella

Ja de kan ju vara bra - jag har letat som en idiot efter dom xd

Glad alla hjärtans dag på dig btw :)

2010-02-14 20:18:49
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Sofia

Sv; Ja, tack! Riktiga fynd :)

2010-02-14 21:25:28
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback