1 år - 1 dag!

Nu kommer ett sådant berömt sent inlägg igen - jag förstår inte! Nu har jag varit och är sådär sjuk att jag faktiskt egentligen inte orkar sitta här, men jag måste - iallafall idag! Jag har något att berätta - jo, igår var det Fredriks och min årsdag igår! Måste säga att jag fortfarande är lika lycklig nu som då. :) Tack alla som grattade oss - mycket gulligt av er! :) Nu har jag precis hjälpt pappa med att städa garaget samt ätit lite - vilket min hals inte alls tyckte om, och jag har snart snytit upp en hel toalett rulle. Kan dock glädjas åt att mina ögon slutat rinna. :thumbup:
Dagen med Emil var mer är kalas! Hittade mycket på stan jag hade velat ha - men som sagt så lägger jag förnuvarande undan pengar för ett inkommande nintendo wii - och imorgon kommer troligen min tröja! :) Bild på den kommer upp under morgondagen om den kommit. Tack åter igen älskling, för inköpet av min eftertraktade tröja - som jag har letat! Nu har jag däremot lovat Fredrik att spela en runda WC3 - kul - iallafall TD! Blah, jag låter som en nörd - men det är okej! Det kanske smittar, nalle? ;)
Angående kritiken om att jag börjat med naglar - next time kan du ju tänka på: är du så mallig som du var i ditt inlägg för övrigt också kanske du skulle sluta fega, stå för vem du är - det blir ju bara pinsamt för din del. Samt att jag knappast gjort fel, möjligtvis är du avundsjuk då din kritik var patetisk, kritisera ordentligt nästa gång. Plus att du kan glädjas åt att det inte är du som betalar och gör det hos mig så varför bry sig? Dessutom så undrar jag hur det på något sätt kan vara fel när jag fått lära mig av någon som kan? Ta reda på fakta innan du leker bror duktig. Usch, så jävla löjligt.

Kommentarer
Powerofme - A new side of me ♥

mena inte och starta ett krig, kritik kan vara mkt bra också.. kritik är något man får leva med, när man har en blogg. utav kritik blir man bättre.



det var jag som skrev, jag står alltid för det jag skriver, det var så att mitt namn och så inte kom med..

2010-02-28 17:56:46
URL: http://powerofme.blogg.se/
Nicole

Grattis! =) Kram Nicole

2010-02-28 20:20:31
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

när sa jag att jag kunde, måste bara fråga????

ursäkta att man sa nått!! Men somsagt detta får du leva med när du har blogg.



jag sa inte att jag var duktigt, det har jag aldrig sagt så.



Sen bryr jag mig inte om vad fan du tycker om bellas naglar, gillar hon dom, så skiter jag i resten, det är inte du som har på dom eller hur.



men somsagt man får väll ursäkta då. Fast jag står endå för vad jag tycker.

2010-02-28 23:01:03
URL: http://powerofme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback