Usch, och fy skäms!

Faktum var att jag somnade straxt efter hemkomsten från stan. Men jag fick i alla fall en ny mössa! Söt liten sådan också. :) Har dock för tillfället ingen bild på den. Sen Julklapparna som var tänkta att köpa fanns inte kvar så nu måste jag fundera ut något annat! Så himla typiskt. Men blir att åka och kolla vidare redan imorgon igen. :)
Hittade ett par förbaskat söta strumpor också, var dumt av mig att säga att jag inte ville ha dem. Men men, så typiskt dumma mig. :)
Hur som helst, just nu sitter jag och pratar med Alex som är en underbar ängel. Hon tar nämligen ut bilder åt mig, som jag äntligen kan sätta i fotoramen jag och Fredrik köpte i augusti månad, haha. Ska få bilderna redan imorgon. Mycket uppskattande! :thumbup: Vilka pärlor till vänner man har! Detta är bland annat en av bilderna, just denna blir i A4 storlek!



För att inte tala om vilken superduper sämst dag jag har haft för övrigt. Mötet på skolan gick inte riktigt som jag hade förväntat mig. Dock är jag sur på mig själv över att jag ens förväntade mig något, med tanke påden skolan så tycks man inte få någon form av respons, varken av vissa i klassen man ska försöka samarbeta med eller lärarna. Usch, så trött jag blir.
Nåväl, studievägledaren tyckte att jag skulle återkomma i Januari, men hon visste inte om hon skulle skriva av mig (endast 20 dagar kvar innan jullov, vad är meningen?) eller om hon skulle låta mig vara inskriven. Antingen är det någon form av ''lindrigt hot'' för att behålla mig i skolan, för skriver hon av mig nu så blir jag av med mitt studiebidrag. Eller så är det bara för att var allmänt taskig. Ruttet drag, minst sagt. :mad:
Jaja, orkar inte bry mig om detta längre. Nu ska vi inte hänga läpp över mina bittra problem.
Ska se om jag kan hitta något kul i reklamen som kom. :)



Kommentarer
Alexandra

klart jag skriver ut lite bilder till dig :*

Puss <3

2010-12-02 16:18:54
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback