Umgås med bror

Drog med bror min hem till mig. Så nu sitter vi, och gör faktiskt inte på tok för mycket. :) Han pratar med Karlsson via skype och jag gör mitt vid min dator. Gör mig inte så mycket, skönt att inte vara själv jämt. Så han har fått sig en kopp kaffe och så har mor min varit över för en snabbis, dels för att kolla till Pajjas som bar sig knäppt åt, men det löste sig, så hon tog sig också en kopp kaffe, samt att hon hjälpte mig ner med grejer i källaren. Det gjorde ju även bror också, så nu har jag inga onödiga grejer uppe för tillfället. :)
Sitter och funderar skarpt på om jag ska återgå med mitt i photoshop, eftersom det gick så bra igår så varför inte fortsätta idag för. Slänger upp en bild på hur långt jag kommer under kvällen.





Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback