städa städa lite mera

Jaha, då har jag påbörjat mitt städande. Inte det minsta roliga, men klart, det behövs ju det också. Men med lite musik så går nog det mesta bra. :)
Har slängt in lite julmys på bloggen, d.v.s dessa tjusiga snöflingor! Tänkte se om jag skulle byta header till något mer vinterinriktat just nu över jul och nyår. :)
Well, får se om orken tilltalar mig efter att jag städat klart! Sen tycker jag att jag har varit riktigt dålig på bloggandet nu dem två senaste dagarna. Har dock inte känt mig fullt så kry, så det är väl därför orken inte funnits riktigt. Men men, nu ska vi försöka igen!

Måste också skvallra om den superfina bilden min bror fått! ;) Riktiga karlar kör volvo, så nu kör min sambo, far och bror volvo! ;) En tjusig blå 850.
Kanske skulle sett om jag orkat ta mig tid för att fota den också. :)
Nej, nu måste jag gå och städa så att jag inte fastnar här!




Kommentarer
EpicFaiil - sveriges underhållande scene core blogg

Sv: gör de 8D

2010-12-06 16:46:07
URL: http://epicfaiil.se
Trondsophia

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-03-16 18:43:32
URL: http://trondsophia.blogetty.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback