Sjuk i samband med hemkomst

Jaha, då har man olyckligtvis blivit tok-sjuk i samband med att man kom hem. Orkar inte med denna förkylning. Det rinner både från näsa och ögon - usch!
Nåväl, julen och allt sådan var helt okej i Skåne. Väldigt stora skillnader om man jämför hur man vanligtvis firar, men det var trevligt att se hur dem hade det till julen i Skåne. :) Jag fick en rejäl hög med paket, faktiskt lite oväntat. Mycket fina grejer. :)

  • Tre klockor av min lillebror
  • Ett paket med strumpbyxor
  • En krustång
  • Ett par mysiga strumpor
  • Ett kit med necesärer till smink osv
  • En supergullig hund (i prydnad) av min älskade
  • Lösögonfransar
  • Läppglans som smakar Coca Cola
  • En supderduper fin och charmig receptbok
  • En egensydd tomte av Fredriks lillebror

Sen fick vi gemensamma saker också såsom:

  • 1000 bitars pussel
  • En enorm 50-tals tavla med lampor i
  • Ytterligare en tavla med lampor i

Och så fick ju Fredrik enskilda också varav en sjukt fin tröja av mig som han är tokig i. :) Kul att veta att den komma användas.
Hur som helst, sitter tillfälligt hos mor och far min, ska med dem till Jysk för att kolla lite. Dem skulle tydligen kolla efter nya kuddar. :) Kan ju passa på att glo lite jag med, i brist på annat då karln min är på jobbet. :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback