Satans huvudvärk

Sitter med en sådan jobbig huvudvärk. Blir tokig snart. :mad: Hoppas den går över innan jag ska sova, annars lär jag ju ha problem med att somna. Och det lär inte vara roligt att gå upp då klockan ringer halv sju imorgon. Bror ska sova här nämligen så jag måste gå upp och få liv i honom så han hinner till spårvagnen i tid. :) Äsch, ska väl inte vara några särskilda bekymmer. Ska faktiskt bli roligt att ha honom här för natten, för så ofta umgås vi inte även om vi inte har alltför mycket gemensamt. :) Man får passa på när han ändå vill vara här liksom
Nåja, ska snart ställa mig och laga lite mat till honom också, eftersom han endast slängde i sig två knäckebröd i samband med att han var ute, så han sprang förbi hemma för att stoppa det i magen.




Kommentarer
Izabell Westin

sv: ja förut var det näsor men har lyckats få kläm på den nu ;) Läppar är min nästa utmaning >:D

Tack ^^

2010-12-09 22:11:38
URL: http://pinkobsession.blogg.se/
Izabell Westin

sv: Träning ger färdighet ;) Något jag verkligen märkt när jag tittar tillbaka på gamla bilder xD

2010-12-09 22:28:24
URL: http://pinkobsession.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback