Pyssla om älskade

Ikväll ska jag pyssla om min lille älskling. Se till att han får riktigt med vatten i sig, så han inte slarvar med det mera. Dumma dig! :mad: Fast jag är glad över att det inte var allvarligare. Kanske krypa ner i soffan till en film och bara vara. :) Välbehövligt! Tända lite ljus och få en lugn stämning här hemma, även om grannen inte lär vara lugn ikväll eftersom det vankas fest en trappa upp. Nåväl, det händer ju inte allt för ofta, men spela musik DET kan han verkligen. Får hoppas vi slipper det när vi kollar film i alla fall.
Blir en lika lugn dag imorgon som det blivit idag, bortsett från att jag slipper tvättstugan imorgon. :thumbup: Kanske skulle ställa undan väskan som står mitt i hallen, ställa in den i garderoben så inte någon av oss snubblar mitt i natten, haha! Nåja, är trött så jag håller på att storkna. Efter filmen blir det sängen! Det är en säker sak i alla fall!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback