Oansvarig och pinsam / städa idag!

Du är makalös, egoistisk, pinsam och oansvarig. Väx upp, korkade människa.
Jag skulle skämmas ihjäl över att leva mitt liv som du gör, DELS för att det inte finns något som heter ansvar och för ditt förbaskade beteende. Du är 19, inte 12.



Idag blir det att städa, vilket behövs. Känns som om det är sista rycket nu innan jul. Dock ligger min julkänsla på noll, död ungefär. Är inte alls motiverad vilket är tråkigt, riktigt tråkigt. Hade hoppats på att den känslan skulle vända till något bra, men jag står visst stilla.
Känner mig inte heller motiverad över att fylla år på torsdag. Men det gör jag förvisso aldrig, haha.
Nej, vilket negativt inlägg det blev. Nu ska jag göra något kul innan jag sätter igång med städandet.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback