Morgon!

Godmorgon gott folk, nu är jag uppe och har precis varit ute med hunden på en promenad tillsammans med min älskade. Jag måste då erkänna att jag tycker att det var mysigt att vakna till det extrema vädret! I alla fall som det såg ut vid nio tiden i morse. Det snöa som bara den! :D Och vi hade ju tur att dem precis, innan vi gick ut, hann och ploga gångbanorna igen. :)
Fredrik blev dessutom glad över min städ-insats under gårdagen, vilket var väldigt roligt att få bra kritik för! Hur som helst, är för tillfället väldigt uttråkad, och ganska konstigt, med tanke på att det inte var så länge sen jag klev upp. Har hunnit duscha, äta frukost och sen ut med hunden som sagt. Kanske bara är lite rastlös för tillfället. Fast å' andra sidan så har jag god tid på att planera vad jag ska göra! Får se vad som händer för spännande senare. ;)




Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Lycka till i tävlingen sötnos! :)

2010-12-07 11:37:18
URL: http://antonkouba.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback