Klar!

Jaha, då var man klar med bakandet. Blev ganska okej, förutom att mina blev mörka, haha! Men det jämnar ut sig med kristyren! ;) Hur som helst, nu sitter jag här för en sväng och kollar runt lite medan Melissa pratar i telefon med sin mamma samt spelar xbox. Får se vad som händer senare, känner mig ganska matt nu. Vet inte varför men blev riktigt slö. :thumbdown:
Well, imorgon om det blir av, så ska jag hinna ner till skolan för att träffa upp Alex och göra ett ärende samt få mina bilder. :) Hoppas det blir av, måste nog ändå ut och fara imorgon förmiddag om mina filter kommit d.v.s! HIHI, längtar så jag dör typ. Om inte imorgon, så kommer dem på fredag! Vilket ändå är innan helgen! :thumbup:
Nåja, bilder på vårat bakande kommer innan kvällens slut. :) Men ni kan ju där emot få en lite småful bild på mig. ;)





Varsågod! Haha, måste medge att det snart är dags för lite nya egobilder.





Kommentarer
Melissa

Negerpepparkakor <3 HAHAHA

2010-12-08 22:31:43

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback