Jag kan, jag vill, jag SKA!

Stötte på ett par byxor jag tidigare inte kunde få på mig. Nu sitter dem på plats, riktigt snyggt faktiskt! Kanske lite lite lite för stora. Men det är ju bara positivt! :D Blev riktigt glad när jag insåg att jag kom i dem och att det faktiskt fanns ett litet utrymme kvar! Imponerande. :) Jag ska verkligen fortsätta med detta, allt från promenader med hunden, och äta som jag gör. Och så ska jag ha ett nyårslöfte! Jag MÅSTE klara det. Jag måste verkligen.
Jag tycker att jag har varit duktig för att ha klarat detta på egen hand! :)




Kommentarer
Jessica

Bara varit på skolan :/

Haha, dudå? :D

2010-12-09 23:18:25
URL: http://yessicaas.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback