Ingen battlefield

Visade sig att battlefield inte fungerade till Fredriks dator då han har Linux i datorn. :thumbdown: Nåja, får se till att hitta på något roligt för mig själv. Funderade ju faktiskt på att testa att fotografera en sak, men jag vet i sjutton om mitt batteri håller till det. Får annars lägga det på ladd tills imorgon, och se om jag hinner med det imorgon med tanke på att ag har tvättstugan samt att vi ska städa. :) Ja, det kan ju vara skönt att ägna sig till det sista helgen hemma. Nästa vecka bär det av mot Skåne, och det är faktiskt bara 7 dagar kvar tills jag fyller år! Med andra ord endast 8 dagar kvar till julafton! Dock vet jag inte varför det inte känns som så? :question: Hm, känns lite knepigt att inte känna av det fast det är så nära. Får väl se om det tillkommer när vi närmar oss lite till.
Dessutom är jag som vanligt inte motiverad till att fylla år - tråkigt att behöva känna så, men så är det.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback