Hemma!

Nu har jag hittat hem till mitt. Är så förbaskat trött att jag inte vet var jag ska bli av. Sovit dåligt eftersom jag inte sov i min egna säng, så det känns faktiskt skönt att veta att jag ska få sova i min del av sängen bredvid nalle inatt. :)
Utöver min dåliga sömn så har jag inte gjort så mycket mer än att jag följde med mor och far min till Ingelsta och kikade lite, kläder bl.a. Hatar att kolla kläder när jag för tillfället inte har pengar - men kände att jag skulle in och försöka motivera mig till att fortsätta göra det jag gör och gå ner mer i vikt. Hittade en sjukt snygg klänning jag hade kunnat ha om det vore så att jag var smal nog. :)
Det var dessutom uppenbart att Pajjas hade saknat mig (i alla fall den lilla stunden jag var borta - Fredrik fick komma över och hämta honom medan vi åkte till Ingelsta) eftersom han kissa ner hela golvet av glädje. Lite synd bara att det skulle hända med tanke på att jag badade honom idag. :tired:
Nu har jag bara bestämt mig för att kolla film med nalle och bara slappa och förhoppningsvis somna i hans fam, superduper mysigt!




Kommentarer
FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2010-12-20 10:32:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback