Godmorgon gott folk!

Nu har jag varit vaken i snart en halvtimme. Ögonen svider, hade gärna sovit mer. Samtidigt är jag glad över att jag är vaken såpass tidigt som jag är för då hinner jag börja röja här hemma lite innan Fredrik kommer hem från jobbet. Samt att jag har all tid i världen åt att gå över till päronen och vara där för att sociala sig lite. :) Dock är jag lite illamående idag också och är ganska rädd för att hosta. Känns precis som om jag skulle kräkas rakt upp och ner där jag sitter och det har jag ju ingen större lust till. Jag måste då säga att mina ögon inte rinner, men det kanske bara är tillfälligt. :question: Blä och pyton på att vara såhär inför det kommande året.
Hur som helst så borde jag sätta igång med att röja, sen ut med hunden och åter in för att styra upp resten. Hoppas det inte tar på tok för låg tid för då går jag under. Jag orkar verkligen inte.
Sen borde jag hinna med att skriva en inköpslista så vi har det till senare idag. Nej, stressa stressa. Adjö!



Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Åh, det ska jag kolla direkt är jag kommer hem! Kan lägga ut ett inlägg om den så ser du bättre! :D

2010-12-30 15:27:03
URL: http://antonkouba.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback