Garnier Nutrisse

Har bestämt mig att nästa gång jag färgar håret ska jag testa Pernilla Wahlgrens färg. Dog lite när jag kom underfund med hur snygg den faktiskt är! Gosh! :love: Undra bara om det skulle passa mig?



Den lär nog passa ruskigt bra! Vet faktiskt inte varför, men jag ÄLSKAR att byta hårfärg. Synd bara att det inte är bra för håret. :mad: Men vill man vara fin, får man rätt sagt lida pin. 
Nu är jag riktigt motiverad till att klara detta! Har satt mål på mig själv, ska även lova mig själv ett nyårslöfte, eller ja, ett par kanske! För jag vet ju att jag kan om jag bara tar mig i kragen! 2011 är mitt år - så enkelt är det!



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback