Finfint!

Nu har jag och min älskade hjälpts åt att städa - måste säga att det blev RIKTIGT fint!
Ikväll får jag fara över till mor och far för att sova där. Bror ska antagligen lana här med sin kompis och med min älskade, så jag tar med mig lille Pajjas och umgås med mina älskade föräldrar. :) Kan vara kul att göra något på eget håll också, inte bara för mig utan honom också. :)
Nåja, var sugen på något att äta men har ändå ingen riktigt aptit, konstigt. Får se om jag orkar göra något att äta eller inte. Nu ska jag försöka mig på min ritplatta igen, om inte spela något harmlöst spel på datorn.



Kommentarer
FlizanLizan

sv: okdoki, jag lyssnar på musik :P

2010-12-18 15:43:49
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback