Diska lite kanske

Nu ska jag ta mig ann disken, sen blir det duschen. Passade på att spela lite xbox så nu är jag helt tok varm, så duschen behövs verkligen just nu! :) Lillebror ringde också och frågade om vi inte kunde hitta på något så lär gå dit efter duschen, men först en lite längre promenad med Pajjas innan vi får för oss något annat. :)
Nåväl, jag har i alla fall gjort riktigt mycket nytta på egen hand. Nu är jag relativt matt i kroppen, men men ska bli skönt att bli klart med allting!
Nej, nu får jag skynda mig lite med det jag ska så jag blir klar snarast! :)



Kommentarer
victoria

haha, du har ju fått in snöflingor nu, vad fint det blev :)

jo, det är toppen med mig :)

hur har din dag varit då? :)

2010-12-06 19:08:28
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback