Blä

Idag känner jag mig inte alls kry. Känner mig illamående och rent av kräkig. Hur som helst, blir som sagt en lugn dag idag. Lite mys med nalle, vi får pyssla om varandra. :) Var och hämtade lite av julgodiset mor och jag gjorde för några veckor sen som legat i frysen och väntat. Nalle blev sugen, så vi tog det i samband med att vi var ute med hunden.
Ska testa och fota lite grejer idag också! Är jätte motiverad trots mitt mående. Men det blir säkert jätte bra! :) Hoppas jag i alla fall! Nåväl, har inte så mycket mer på hjärtat för tillfället, men det kommer mer senare. :)




Kommentarer
FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-12-12 18:39:39
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback