Äsch fy och tvi.

Blev inga filter idag. Lite småsur är jag, framför allt besviken. Men är väl inget att hänga läpp för hela dagen. :mad:
Sitter nu i alla fall hos mor och far min och umgås med bror för tillfället medan mamma frostar ur frysen i hallen. Har ingen större lust att göra något idag, därför har jag bestämt mig för att inte göra det heller. Det enda jag vet att jag ska göra är att slänga in bilderna från igår, sen fortsätta med projektet i photoshop som jag påbörjade igår. Hoppas det blir bra.
För övrigt vill jag bara avreagera mig lite till och säga: Jag hatar låten Mikrofonkåt med September. Jag hatar hatar hatar hatar den.
Hej då.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback