1:a december

Godmorgon folket! Nu närmar man sig med stormsteg. Börjar undra hur tiden kan rusa iväg på det här viset. Redan den första december. Det innebär, om man bortser från denna dag, att det är 22 dagar till jag fyller 19 och 23 till julafton! :D Otroligt mysigt!
Dessutom är jag lite förvånad över att jag tycks ha vaknat på en bra sida, även om jag inte riktigt vaknat till liv ännu PLUS att min älskade granne (</3) väckte mig med sin tjusiga ''arab'' musik. :thumbdown: Lite dumt redan klockan tio på morgonen. Men här tas det ingen hänsyn! Hur som helst, är i alla fall uppe i vanlig tid.
Idag tycks det bli stan som planerat och då medföljer min älskade Melissa för att även hon ska spana på julklappar! :) Ska bli riktigt kul. Ska försöka hålla mig klar tills Fredrik kommer hem, det innebär att jag ska försöka ha mat klart, ha hunnit diska och plockat ordning det värsta här hemma SAMT hinna med att dona med mig själv och gått ut med hunden. MEN superkvinna som jag är så är detta bara en lek. ;) Nej, skämt å' sido. Kan vara skönt att göra allt detta när ingen är ''i vägen'' så att säga.
Kanske dags att börja redan nu? Det är ju ändå en del att plocka här hemma, sen måste jag rota fram kläder i garderoben också. Oj oj, blir mycket nu!




Kommentarer
Hanna

Sv: Tack! :D Med mig är det också finfint. :)

2010-12-01 10:43:42
URL: http://teenriders.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback