Underbar dag

Haft en sjukt härlig dag idag. Spännande med allt ''nytt'' och jag måste erkänna att jag trivs ordentligt, iallafall ännu! Har spenderat mesta tiden idag med en stor ansträngning till att orka lyssna på alla genomgångar och även haft roliga konversationer med bl.a Emilia, Elina, Elsana och Jonna! Det var förbaskat trevligt! :) Bitarna faller snabbt på plats och det är lätt att lära sig att tycka om! Detta året kommer nog gå ruskigt fort - kanske vill jag inte ens sluta studera? Det återstår att se. ;)
Imorgon blir det stan med Elina på jakt efter en MP3 till tösen. Känner att jag själv kanske borde kolla var sjutton jag lagt min, och laddaren till den så man kunde slängt in lite musik som håller igång en om dagarna. Vore inte dumt! ;)
Nu när allt börjar flyta på så har man turen att samtidigt lära känna nytt folk - med andra ord folk man kanske skulle kunna spendera tid med på fritiden,  så som en fika på stan osv. Faktum är att det kanske är vettigt för mig att byta ut min vänskapskrets då majoriteten av dem alla är omogna småbarn. Dem kan komma igen när dom växt till sig i sinnet och personligheten. ;) Skönt att hamna med liksinnade, mogna och roliga personer. Detta behövde jag - verkligen! ÄNTLIGEN kan mitt liv ta fart även inom detta området! :)
Har dessutom hunnit med att springa in på UM eller Ungdomshälsan som det numera heter och fixat det jag skulle, på lektionstid, och hann ändå med allt från det jag missade. Jag är på topp! ''Nu jävlar!'' som min lärare sa. ;)





Kommentarer
kicki

Hej på dig.. nu ska jag försöka blogga igen.. varit svårt nu med benet..



Vad händer idag?

2010-09-01 07:39:29
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback