Tvättstugan - gud så spännande

Förvisso är det trevligt med nytvättade kläder, så det är väl bara att samla ihop alla grejer och se glad ut! :) Kom hem från mami och papi för en liten stund sen också! God mat och mätt blev jag! :) Nu ska man bara se till att orka med annat idag också - även om inget speciellt är planerat. Men det dyker oftast upp saker iallafall. Fortfarande lite småseg också, hoppas på att det går över snart.
Börjar också bli smått irriterad på bettet jag har fått från något på vaden. Rädd för att det ska vara fästingbett men det återstår att se om märket växer.
Nu mina vänner är det dags för tvätten! Hörs senare!

xoxo 

Kommentarer
Kicki

Tvätta är kul tycker jag :) Fast nu med 68 trappsteg är det liiite mindre kul.. man blir ju så trött.. haha.



Klart att det kommer att hålla :)



Är ni förlovade?

2010-08-08 17:14:18
URL: http://loeria.blogg.se/
Kicki

Ja vi är förlovade.. på nyår är det 4år vi har varit förlovade :D



Men vilken tur man har sina gubbar som kan hjälpa till och bära tvättkorgen om dom är tunga :D

2010-08-08 17:27:42
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback