The Sims 3

Sitter för tillfället och laddar ner möbler, dekorationer, hår, smink och kläder m.m till sims 3! Som bara ett fåtal vet så ÄLSKAR jag heminredning och design - att bygga och designa är det bästa jag vet! Så när lägenheten här är klar sen, så kommer det synas hur förbaskat petig och pedant jag faktiskt är (kanske inte går att säga nu när det är rörigt som satan samt att vi inte har fixat grejer till att göra ordning det stora rummet ännu :thumbdown:). Så att jag är osocial och ganska seg på uppdatering just nu är p.g.a detta - vilket ven har fått mig på andra tankar. Bra tankar faktiskt. Det ger mig inspiration till hur vi kan ha det här hemma på ett ungefär faktiskt vilket är väldigt underhållande att hålla på med! :) Kan se om jag kan få till några bilder på det inredda och klara resultatet! :)

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback