Tekken

Jaha, då har man sett klart på Tekken. Var väl inte sådär ''WOW'' men det gick att titta på! Kände dock ibland att det fanns annat jag hellre kunde sysselsätta mig med.



Kort sagt: Jag tycker att dom har lyckats riktigt bra med karaktärerna. Handlingen är väl inte den man tror att det ska vara - om man nu ska jämföra spel och film. Däremot kan jag tycka att den var sevärd och att jag egentligen inte gick miste om tiden jag spenderade framför denna. Den var inte fullt så bra som jag hade väntat mig, men så kan det vara. Den får iallafall bra kritik från min sida.


Den får; ♥♥♥♥♥

xoxo

Kommentarer
Kicki

Tyckte filmen var kass :/



Lite ont får man ju alltid vet du ;) lida pin för att bli fin..

2010-08-06 21:07:55
URL: http://loeria.blogg.se/
Kicki

Joo.. bara lite fanns med.. men men.. nu har man sett den och nu vet man att den var kass.. Fast vi förstod att den var kass redan i början Hahaha..



vad ska du hitta på nu?

2010-08-06 21:39:05
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback