Svullnaden har dämpat sig

Till viss del - men jag är fortfarande svullen. Idag är jag öm, men det går med all säkerhet över snart. :) Nu har jag precis fått mat i magen och sitter här med min älskade lille Pajjas. :) Kollar runt lite på nätet och fortsätter att fixa grejer till sims. Vilken sims-nörd jag är, hihi. Hur som helst, idag blir det förhoppningsvis att ta det lugnt och vila foten - imorgon får vi pengar och ska handla så bör vila foten tills dess. Ville bara slänga in en update så ni vet hur läget är! Och tänker även slänga in en bild på Pajjas i repris!





Mattes lille älskling.

xoxo

Kommentarer
CECILIA - CECILETTE.BLOGG.SE

tackar :D

2010-08-10 15:47:17
URL: http://cecilette.blogg.se/
MLr

Bilder på mig snart oxå? :D:D <3

2010-08-10 17:13:28
Kicki

Hejsan på dig :)

Jo tack allt är bara bra med mig..



Har dagen varit bra?

2010-08-10 18:09:21
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback