Skrivit lite

Väldigt lite. Men ett oväder drog över, med både regn, åska och blixtrar. Så jag har inte haft datorn igång och under tiden det varade så tog vi en rask promenad till några portar ifrån till mor och far min och tog oss en kopp kaffe. :) Och nu senare under dagen har jag gjort lite annat och har helt enkelt inte hunnit med att dumpa ner rumpan framför datorn. Men nu är jag här! :) Tänkte att jag skulle slänga in en bild på dem älskade pågarna jag bor med! :)




Älskade sambon Fredrik och våran älskade lille Pajjas! :) Bästa som har hänt mig, tack för eran existens.



Jaha, dagen har ändå gått relativt fort, och klockan fortsätter att traska på och jag börjar känna av tröttheten i kroppen. Måste säga också att jag är smått hungrig och groteskt sugen på te! Herregud, det är vad som ska drickas innan jag går till sängs ikväll iallafall. Dessutom ska jag göra en ordentlig ansiktsrengöring och smörja in ansiktet med återfuktande då min hy har börjat göra allt för att jävlas med mig, och det är INTE fint. Därav inga ''ego-foton'' och inte heller någon bild på min nuvarande hårfärg. Förlåt! Jag kan däremot vara säker på att detta ger med sig på någon/några dag(ar) om jag bara ser till att få tummen ur och gör detta regelbundet morgon och kväll nu - så jag också kan vara fräsch till... bam bam baaaam! Just det - Augustifesten! Med start imorgon klockan 10.00 då tivolit drar igång bl.a! Kameran åker med - även mobilen för filmning av Fyrverkeri Sm's första deltagare! Detta kommer hamna på datorn och sedan vidare till bloggen såklart!
Hur som helst, nu har klockan passerat elva och det kanske är dags att göra det man ska innan det är dags för att bädda ner sig själv bredvid Pajjas som redan ligger på min del av sängen och sover! :)
Hoppas ni där ute har haft en riktigt bra dag - för det må jag säga att det har jag haft även om den inte var fylld av speciella saker! Men även de icke speciella gör saker till en bra sak! :) 



Kommentarer
ladymuffin :)

sv; ohja visst är dom? :)

söt hund:)

2010-08-17 23:50:55
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
e r i c a

men gud, taack :D din med! hoppas du fortsätter följa min blogg :)<3

2010-08-18 09:20:11
URL: http://muppn.blogg.se/
elinn

ja precis, eller hur! :D

är allt bra med dig?

2010-08-18 11:28:54
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Lisa

nej men vad gulligt av dig, skitfin header sötnos=)!

2010-08-18 11:42:40
URL: http://lisani.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback