Seg som satan

Ja, idag är det nog ganska uppenbart att jag är seg med tanke på hur sent detta inlägget blir. Jag har ju förvisso varit och handlat och ätt samt att jag just startat datorn. Och nu när jag var och handlade köpte vi hårfärg till mig, så imorgon ska mami få i uppgift att färga mitt hår! :) Sen behöver jag bara köpa slingmedel och så återstår det att se det färdiga resultatet. :)
Idag blir det nog ingen större ansträngning. Älskling har hjälpt mig med att fixa så att jag kan ligga i sängen med foten högt och ändå göra saker på datorn. Tack älskling! Går fortfarande och hoppas på att svullnaden ska dämpa sig så jag kan få på mig skor någon gång. Var kämpigt med en åtsittande toffla nr vi var och handlade. Det var tur att det gick fort. Nu blir det att spana på blocket och lite andra sidor för att se om man kan komma undan billigt med en jacka till Pajjas nu till vintern och lite annat roligt man kan hitta där! :) Hörs på återseende gott folk! 

xoxo

Kommentarer
MLr

vassegoooo! :D

2010-08-11 22:27:48

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback