Rec - inte alls som jag tänkt mig

Jaha, nu har man sett ännu en film. Känner att det inte finns så mycket annat att göra än film. Dock blev vädret betydligt mycket bättre än vad det var i morse. Kanske håller det i sig? Man får hoppas! Det blev iallafall filmen Rec som den heter. Kan inte direkt påstå att det var en höjdare och inte heller något att höja tummarna för. För att ha fått så bra kritik så måste jag erkänna att jag blev extremt besviken.



Kort sagt: En hund som dragit med någon form av virus till ett hyreshus. Den har inte haft en enda bra scen i hela filmen. Från filmens början till slut så har allt bara varit rörigt, onödigt och oförståeligt. Den var även på spanska, så man var verkligen tvungen att se hela för att förstå såvida man inte kan flytande spanska d.v.s. Så att kunna göra något under filmen var inte alls något att tänka på! Jag blev mycket besviken och skulle inte kunna rekomendera denna. Jag tänker inte heller sätta mig med Rec 2 då jag ansåg att denna var dålig nog. Det enda positiva var att filmen inte var mer än 1 h och 15 minuter och därför får den ett hjärta.

Den får; ♥♥♥♥

xoxo 

Kommentarer
MLr

ingen film att rekomendera...

2010-08-01 16:22:04

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback