Nya pluggs till öronen

.. är påväg hem, tack vare min älskade pojkvän! Hittade ett par billiga på en grymt bra hemsida! Äntligen något nytt till öronen som passar mig i smak och inte var alltför dyra! :) Tack habibi!



Två sådana är påväg hem till brevlådan! Hur fina som helst - även om jag tidigare kollat på andra. Men dessa duger gott och väl, kan vara kul med lite annat än bara rosa också! :) Dessutom är jag lite sugen på plugg nu, haft tunnel så satans länge. Kan knappt bärga mig innan jag fått hem dem! Har jag tur får jag dem redan imorgon! Ni måste medge: Lite snygga är dem väl ändå? ;)

xoxo

Kommentarer
MLr

well, vad gör man inte för sin älskade?

2010-08-01 23:15:04

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback